РАЙОННИЙ ПРОЄКТ "НАУКОВІ ПІКНІКИ"
Світять крізь пітьму науки дива...
Леся Українка
Наукові пікніки — це щорічний районний фестиваль із популяризації науки для лідерів учнівського самоврядування! Івент для тих, хто любить експериментувати, навчатися, конструювати, руйнувати міфи і ламати стереотипи. Наука – це не просто формули й схеми. Наука – це все, що навколо нас, наше життя й ступінь нашої свободи. Інтерактивні експерименти, едьютейнмент - чудова мотивація до пізнання та взаємодії.
Міжнародний інтерактивний учнівський природничий конкурс "КОЛОСОК" Перемога – це ще не все, все – це
постійне
бажання перемагати.
Вінс
Ломбарді
«КОЛОСОК» — міжнародний інтерактивний учнівський природничий конкурс, що проводиться з метою наукової популяризації та пропедевтики природничих наук серед учнів, поширення та впровадження національних освітніх технологій за кордоном, аналізу та запровадження сучасних прогресивних освітніх зарубіжних технологій в Україні.
Міжнародна природознавча гра “Геліантус”
Недостатньо тільки отримати знання -
їх треба застосувати.
Йоганн Вольфганг фон Гете.
Конкурс від творчого обєднання "Соняшник". Мета - формування в учнів цілісного уявлення про природу і наукового світогляду на основі знань з фізики, хімії, біології, географії, зацікавленості природними явищами; підвищення кваліфікації вчителів фізики, хімії, біології та географії; активізації позакласної та позашкільної роботи із зазначених вище дисциплін; розвиток дослідницьких здібностей учнів.
Всеукраїнський Інтернет-турнір із природничих дисциплін "Відкрита природнича демонстрація"
Сила команди – кожен її учасник. Сила кожного учасника – в команді!
Філ Джексон
Турнір проводиться з метою виявлення, розвитку і підтримки обдарованих дітей, підвищення інтересу школярів до поглибленого вивчення природничих дисциплін; залучення учнів середнього та старшого шкільного віку до науково-дослідницької діяльності в гуртках і секціях наукових відділень Малої академії наук України. Завдання турніру: створення інтерактивного освітнього середовища на основі сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для задоволення інтелектуальних потреб обдарованих дітей та молоді; розвиток творчих здібностей, асоціативного та креативного мислення учнів; формування навичок роботи в команді, створення умов для плідного творчого спілкування обдарованих учнів; розвиток дистанційної форми навчання в системі МАНУ.
Команда "Лукроза" Баришівського НВК

Профільні наукові школи
Наука не є і ніколи не буде закінченою книгою.
Альберт Ейнштейн
Успіх перших наукових досліджень учнів залежить від можливості безпосередньо долучитися до світу науки, поекспериментувати в наукових лабораторіях, отримати консультації вчених. Для юних дослідників Баришівськоо НВК простором таких можливостей є профільні наукові школи МАН.
Обласні профільні наукові школи – це складова обласного проєкту «STEM-простір МАН» Київського обласного комунального позашкільного навчального закладу «Мала академія наук учнівської молоді», який реалізується на засадах активного партнерства із закладами вищої освіти та науковими установами України.
Завдання профільних наукових шкіл: залучення учнів до пошукової, дослідницької та експериментальної діяльності у різних галузях науки; створення умов для реалізації особистісних, творчих, інтелектуальних потреб та професійного самовизначення учнівської молоді; мотивування талановитої учнівської молоді до самоосвіти та свідомого проєктування науково-дослідницької діяльності.



Участь у районних, обласних, всеукранських та міжнародних наукових конференціях
Всемогутні лише наполегливість і
завзятість.
Рей Крок
Наукові конференції вважаємо невід’ємною формою висвітлення підсумків наукової роботи і водночас ефективним засобом об’єктивного вияву обдарованої молоді, реалізації набутих ними здібностей, стимулювання потреби у творчому оволодінні знаннями, активізації навчально-пізнавальної діяльності. Конференція – це лише верхівка "наукового айсберга". Нам вдається не лише підтвердити належний рівень виконаної наукової роботи, а й показати учня-дослідника як мовну толерантну особистість. Саме на таких заходах виробляється самостійність, оригінальність висловлювання, вміння обґрунтовувати, спростовувати хибні думки, відбувається опанування мистецтвом аргументованої полеміки. Разом з тим набувається професійний досвід, відбувається суспільне визнання в середовищі фахівців.









Виставка-презентація учнівських публікацій
Знання мають слугувати творчим цілям людини. Мало накопичувати знання, слід
поширювати їх якмога ширше.
О. Дєопік Еколого-агрохімічна оцінка та фізичні властивості грунтів селища Баришівка Київської області
Предметні декади
Де не був залучений мій розум, уява та інтерес, я не міг вчитися.
Вінстон Черчілль
Предметні декади є ефективним засобом підвищення пізнавального інтересу до вивчення біології, стимулювання творчої активності учнів. Декада біології, хімії та екології є дієвою формою організації навчання, виховання, поглиблення рівня знань учнів, сприяє їх розвитку та поширенню світогляду. Водночас зміст заходів, що проводяться, тісно пов'язаний за змістом з основним програмним курсом. Це не тільки розваги для учнів, а одна з форм організації навчання, засіб виховання, шлях до порозуміння з учнями. Серед традиційних заходів, що їх ми використовуємо в позакласній роботі з біології, - проведення біологічного та екологічного лекторію, інформаційних годин, випуск екологічних газет, брейн-ринги, квести, круглі столи, вікторини, виставки, конкурси, турніри, ігри, проєктна діяльність.
Коментарі
Дописати коментар